Zhratycu kader_ugur kilosuna gelince cok dertliyim o konuda 32. Haftada 1630 du ve birazcik dusuk dedi doktor. Ama sorun teskil edecek kadar degilmis.
Mebos kader_ugur çarşamba Gidicez doktorumuza 33+4 olcaz bebeğim baya hareketli maşallah bazende çok kasılıyor içimde kilomuza çarşamba bakcaz 🙈
zelis63 kader_ugur benmde son 1 haftadır baya hareketli özellikle bişey yiyince sabahları ve aksamları büyük hareketler hemde
Zhratycu Masallah cnm. Bi kadin dogum doktoru hareketin saglik gostergesi oldugunu soylemisti. Benimki de cok hareketli ama artik alistik tekmelere donmelere. 33+2deyiz biz de.
kader_ugur Zhratycu yarın kontrolüm var ilk hamileliğim çok merak ediyorum herşey yolunda mı içimde büyüyor mu diye
Derya35 Benim de 32+1 bugün doktora gittim kontrole. 1900 gram olmuş dedi kilosu 🧿 çok aşırı hareketli benim kız da durmuyo resmen yerinde 🙈🥰
Momdilay 32+4’üz biz de🤗 4 gün önce gittik 2016 gr 44-45 cm boy demişti,ilk defa nstye girdim maşallah ufaklık yerinde durmamış hareketli olması gayet iyi demişti doktorumuz