Kızlar 22 haftalık hamileyim sabah uyandım yatakta oturdum birden bi sıvı gitti özel bölgemden, günlük akıntı diye üstüne uğramadım yataktan kalktım yatak ıslanmış sonra ayağa kalkınca gelmeye devam etti geceliğime kadar geçti doktorumu aradım hemen hastaneye gittim 1 gün müşahade altında kaldım idrar ve kan tahlilim iyi geldi doktorum bebeğimin suyunun iyi olduğunu ama bu durumun riskli olduğunu çok hareket etmemem yatmam gerektiğini söyledi her hafta kontrol etmeliyiz dedi bebek çok küçük doğurtmak zorunda kalırsak yaşamak dedi 😥 aranızda böyle bi durum yaşayan oldu mu tedbir amaçlı ne yapmalıyım yardım edin lütfen