Deletedmom317 Bebeğin kalp atışını dinlemeden vurdular bu kez. Tansiyon falanda bakmadı. Sizin de öyle miydi kızlar?
Derin_Demir Deletedmom317 bende 2. Dozu bugün vurdurdum. Tansiyonuma bakıldı kalp atışı içinde hareketlerini hissediyor musun dedi evet dedim dinlemedi. Gerçi sağlık ocağındaki cihazla benim bebeğimin kalp atışı duyulmuyo
Yas Deletedmom317 ben de aynı şeyi yaşadım tansiyon ya da bebeğin kalp atışı falan bakılmadı herhangi bişeye..
Lacivertli_kelebek Deletedmom317 Kaç haftalıkken aşı oldun sen kuzum 19 haftama girdim hâlâ arayan yok beni. Ben mi gidip sorsam acaba🤔
2cocukluhayatadogru Bebeğin hareketlerini hissediyorsan lüzum yok canım, tansiyon baksalar tabi iyi olabilirdi
Elif578 İkisindede tansiyon kalp atışına bakıp vurmuştu 1.5 ay sonrada kontrole çağırdı genel tansiyon kalp atışına bakcakmış 😊
bukleliana Ben de bugün tetanoz vuruldum. Kalp atışına da tansiyonuma da bakmadılar. Bakılması mı gerekiyormuş? 😞
Deletedmom317 Lacivertli_kelebek benide aramadılar. 20. Haftamda kendim gittim de oldum🤦🏻♀️ 24. Haftamda ikinciyi oldum bugun
Nehir66 Deletedmom317 2.tetenoz aşısını ocak 20 de olduk ilk tansiyon sonra kalp atışlarına baktı ondan sonra aşıyı yaptı 🤦♀️Çok ilgisiz davranmışlar canım normalde bakmaları gerekiyordu 🤦♀️
Lacivertli_kelebek Deletedmom317 Ne kadar ilgisizler ya 🤐 sağol kuzum cevabın için yarın gideyim bari 😊
Nvn00 Deletedmom317 sağlık ocağında bakıyorlar mi kalp atışına? Bana ebe gebeligimin basında 16. Haftada tetanoz aşısı için gel demişti yarın gitmeyi düşünüyorum da bilgim olsun ben ultrason cihazı görmedim çünkü sağlık ocağında
Lacivertli_kelebek Deletedmom317 Aynen Kuzum olsun bakalım bebeklerimiz sağlıkla kucağımıza alalım da 🥰
Deriyy54 Ben 1 hafta önce ilk dozu oldum o kalp dinleme cihazıyla duyamadılar kalp atışını ultrasonla baktılar emin olmak için kalp atışını görüp vurdular baya ilgilendiler yani
Sezen95 Deletedmom317 aaa bugün vuruldum tansiyona kalp atışına baktılar 🤷🏼♀️ Hissediyosun ama dimi bebeği bi değişiklik var mıı