mommyciks öncelikle geçmiş olsun ve rabbim oğlunuzu bağışlasın inşallah
benşm de kızım 8,5 yaşında sorunsuz hamilelik
bu bir yılda 2 kğrtaj oldum 8 ve 11 hafta ikincisi ikizdi kalpleri durdu snr genetiğe gittim kan aldılar ve hematolojiye de git burdan bişey çıkmayabilir dediler (ilk hamileliğim canlı doğum olduğu için ) aynı gün hematolojiye de gittim genetikte bakılanlar ana maddeler hematolojşde de onların alt dallarına baktılar diim öylelikle pıhtılaşma çıktı bende
d dimer
homosistein
protein s
demir ve Demir’in alt dalları
vştamşn 🆚
coraspin başladık korunmayı da bıraktım hamile kalınca iğne de olacağım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ben de kızım istediği için deniyorum