Bende 16 haftalık hamileyim bende aynı sorunla uğraşıyorum. Ama 1 haftadır yediklerime dikkat ediyorum biraz daha iyiyim. Narenciye, çay,kahve,çiğ soğan, domates, boş salçalı yiyecekler, kızartma, acı, ekşi, gazlı yiyeceklerden uzak durdum. Sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı zeytinyağı içiyorum. Şuan iyiyim. Sabah bir fincadan az kahve içtim o beni kötü etti. Gaviscon içtim rahatladım. İhtiyaç oldukça içiyorum bende o ilacı. Doktorum izin verirse kendi el yapımımız kantoron yağına başlayacağım. Sende yediklerine dikkat edersen bence çok rahatsız olmazsın.