Bebekli canım bnde osman şefkete gryorum tüp bebekte hamile kaldım Dr olarak pınar hanımı tavsiye ederm daha açıklayıcı konuşmaları doçent acıbadem'den çıkma gideceksen ona GT muhakkak 36 haftalığım arada pınar hanımda bakıo o yüzden memnunum ama şöle bişey varkş bana iyi gelen sana iyi. Gelmez sana iyi gelen bana iyi gelmez sans birazda demi