Busra45 İlk 3 ay sürekli yatmak mı gerek şian memlekete izne geldik ve sürekli geziyorum tabi arabayla gidip geliyorum her yere amaa 2.3 saat ayakta kaldığım zamanlar oluyor bu tehlikeli mi
Buse91 Busra45 tabiki değil doktorunuz bu konuda uyarı yapmadıysa size. Neden zararlı olsun o zaman çalışan kadınların hiç hamile kalmaması gerek. Hamilelik hastalık değil gereksiz kasıp zehir etmeyin kendinize güzel zamanlarınızı
Cigdemveminik Busra45 ben yatamadm hiç çalışıyorum zaten ve yürüyerek gidip geliyorm işe ama evde oldğum zamnlarda yemek yaptım sadece ağır temzlk yapmadm kndmi yormadm ağırlık kaldrmadım kalan boş vaktimde uzanır şekilde oturdm
Felipe Busra45 düşük tehlikesi riskli gebelik vs olmadığı sürece her yere gidip gezebilirsin. Hamilelik hastalık değildir. En güzeli gezip hava almak cocuk olunca pek yapmaya fırsat olmuyo derler. Boyle şeyler düşünme beslenmene de dikkat et ara ara dinlersen bişey olmaz
Zeyk Busra45 niye yatasin ki ben ilk 3 ayında Antalya'da tatilde deniz havuz yüzüp deli gibi geziyodum
Mervettas Busra45 ben 6 haftalikken Türkiye’ye gittim 3 hafta kaldım üzerine ailemle birlikte tatile gittim havuza da girdim dikkatli bir şekilde denize de gezdim hatta kadınlar marinesine gittik orada oynadim bile 😃
Busra45 Sarı akıntım oluyor sadece hanımlar bide arada karnıma ağrı giriyor ama kısa süreli doktorum herhangi bir tehlike görmedi . Yarın 8. Hafta olucaz
Ayseyu Busra45 doktorunuz bi sıkıntı görmediyse hiç bir sıkıntı olmaz yatmanıza gerek yok yani ama vücududa tam yormayın tüm vitaminleri bebek aldığı için siz rahatsız olabilirsiniz
pyymamm Busra45 Çok aşırı ayakta kalmamak gerekiyor yormamak gerekiyor vücudu ama ben de hep ayaktaydım bir sorun yaşamadım siz kendinizi arada dinlendirerek gezin