Kızlar bugün öğlen 12 de sızıntı şeklinde iç çamaşırımı ve pijamamı ıslatacak kadar suyum geldiğini gördüm hemen doktoruma mesaj attım fakat hiç sancım yok hala da yok. Doktorum da bekle gece ye sancıların artarsa gel artmaz ise sabah zaten kontrolüm var su gelince bebek ne zamana gelir ki 🙄