Asyas 39+3 arkadaşlar sabahtan beri ara ara gelen bi karın ağrısı ve hafif bel ağrısı var acaba sancım başlamış olabilirmi ağrılar hafif gelip geçiyor tecrübesi olan bilgi verebilirmi
ilooshhh Asyas sancıların düzenli aralıkta gelmesi önemli canım mesela 5 dkda 1 kere geliyorsa dogum sancısıymış ve gittikçe sancıların şiddeti artması gerekiyor