Bişey olucak korkusu asla peşimi bırakmıyor ilk hamileliğim kimyasal olmuştu şimdi ikinci gebeliğim11+2 deyiz kasığım belim kuyruk sokumum ağrıyo. Birazcık yürüyim 1 saat falan belim ortadan ayrılcammış gibi oluyo öncedende bel problemim olurdu ama şimdi sanki popomun üstüne düşmüşüm gibi kuyruk sokumum ağrıyo beni korkutuyo😔 kasık ağrım 2 3 gün olmadı mesela olmayınca acaba bişey mi oldu diyodum ama bugünde değişik bir kasık ağrım var ara ara batıyo böyle sanki şimdide acaba bişey mi oldu diyorum bebek büyüyo diye oluyodur dimi bunlarrr sizde yaşıyomusunuz