Merhaba arkadaşlar 30+3 üm ve haftaya cuma 32 oluyorum. Doktorum 33. Haftada kontrole gel dedi zaten takibimin yapıldığı ve doğumu planladığım hastane Bana biraz uzak. 32. Haftamda kendi özel hastaneme değil yakınımdaki devlet hastanesine gitsem çalışabilir raporu verirler mi? ( okmeydanı eğitim araştırma) İlla kendi doktoruma mı gitmem lazım? Ücret alınıyor mu?