melekanesi Kızlar 3 gün önce 3 gün süren sadece peçeteye gelen kahverengi akıntım oldu. İlk gün çok az, ikinci gün biraz daha fazla üçüncü gün az. Sonra kesildi. Adetime 5 gün var. Neden olabilir?
sdnrkya melekanesi yumurtlama kanaması ya da lekelenmesi de olabilir yumurtlama tarihini biliyo musun
kitapkurdu melekanesi ben hamile kalmadan önceki ay böyle adet oldum sonraki ay hamile kaldığımı öğrendim
MNaz Yerleşme kanaması olabilir benimde adet zamanı olmuştu üç gün sürdü kahverengi ve az az geliyordu
melekanesi sdnrkya polikistik over var bende. Ovulasyon testine 16. Gün başladım. Ama hep düzenli yapmadım.
MNaz melekanesi Ama daha adetinize beş gün varmış biraz bekleyin bence bende adet tarihim geçtikten üç gün sonra yapmıştım pozitif çıkmıştı dayanamazsaniz kan testi yaptırabilirsiniz 🙂
Hirosimo Oluyor canım stres yapma benim 13 haftaya kadar sürdü dr önemli değil sadece kırmızı yada pembemsi kan olmasın yeter demişti birde her ihtimale karşı progestan ilaç verdi sabah akşam içiyodum.
melekanesi MNaz son adet tarihim 14 ocak. Polikistik over var bende. Adetin 21. günü progesteron hormonuma baktırdığımda 0.37 çıkmıştı 😔 günden başlayarak düzensiz yapsam da ovulasyon testi yaptım. Henüz yumurtalama göremedim. Kafam çok karışık. Daha önce kahverengi akıntım oldu ama adet oldum kesilmedi.
melekanesi MNaz Daha önce kayıbım var maalesef. 1 sene olacak. Her ay hüsranla sonuçlanınca olmayacak gibi geliyor.
kitapkurdu melekanesi hani benim sadece kahverengi gelmişti ama yerleşme kanaması da olabilir. Adete kadar bekle bence. Eğer olmazsan ve test negatif olursa bil ki rahim temizlenmiştir gün aşırı ilişkiye devam 😊 biz öyle yaptık.
kitapkurdu melekanesi benim de kaybım var tam 1 sene sonra aynı ay hamile kaldım. Belki senin de öyle olur
melekanesi Kızlar adetim geçince test yapacağım. Umutlanmakta istemiyorum. Psikolojik mi bilmiyorum ama ara ara sağ kasık ağrım oluyor.
Snszasla melekanesi bende de tam dediğin oldu be sağ kaşığım agrıyordu doktora gittim sağ tarafta kist oluşmuş adet söktürücü verdi dün bitti adet olmayı bekliyorum eğer şüphe ediyorsan test birsey olduğundan bi doktora git canım