Iyi günler mutlu anneler. Kanamadan dolayı 1 sene önce kürtaj olmuştum. Şuan yeniden hamileyim 15 haftalık. 1 haftadır kanama ve pıhtı gelmesinden hastanede yatiyorum fakat kanamayı dindiremediler. Bugün taburcu oldum farklı doktora gittim o da kesedeki su azalmış çocuğun hareket alanı kalmamış dedi. Araştırma hastanesine gönderdi. Böyle problem yaşayan var mı aranızda. Çok huzursuzum