Cookies 10 gün sonra sezeryan olacağım. Doktorum Doğum sonrası kullanmak üzere alttan çıtçıtlı chezmam toparlayıcı korse önerdi. Daha önce kullanan var mı? Beden seçimini nasıl yapmalıyız ?