Seras12 Berivan999 benim bebeğim de biraz iri bende çok normal istiyorum ama korkuyorum bende doğurabilirmiyim diye :/
Berivan999 Seras12 valla iri ise bebek canm sezeryan yani bak ben norma dogum yapıcm diye hayal ediyordum artk vazgectim bebegimn sağlı ve kendi sağlığım için 🥺
Eceveannesi ikincibebek2 normalde cok kg yok ilki normal oldu dümdüz du doğumdan sonra şimdi 12 kg falan aldım.ama normal.dogumdan korkuorum açıkçası ins normal olur die duada ediyorum vala bilmiom cnm.saol cvp verdiğin icin