Berivan999 canim benim 2. Hamileliğim,,, ilk doğumum sezeryan oldu halbuki çatım müsaitti bebeğin kilosu da normaldi ama kızım çok inatçı olduğu için gelmek istemedi 42 haftalık olunca suni sancı ile doğumum başlatıldı ve ben 8 saat sancı çektim ne açılma oldu nede bebek aşağı indi artık dayanamadım ve sezeryan olmak istediğimi belirttim doktorum da beni daha fazla yorup hırpalamamak için kabul etti ,, neyse indik ameliyathaneye beni çok güzel bi ekip karşıladı bana resmen bebek muamelesi yapıldı belden iğnemi yapan anestezi uzmanına kadar herkes com iyiydi hiç bisey hissetmedim normal doğumdaki gibi kızımı da gördüm doğar doğmaz sonrası da çok zor geçmedi tabi ki ağrılarım oldu ama dayanılmayacak gibi değil zaten ağrı kesicilerle sürekli seni rahatlatıyorlar ,,, benim o gün ki tek pişmanlığın 8 saat boyunca o sancıyı çekmiş olmamdı, yani demek istediğim normal doğum da acısız ağrısız bisey değil hatta normalin sancısını çekmek çok daha kötü hem doğal şekild e doğum yapsan dahi altta dikişler oluyor ,,, sezeryan da ise gayet güle oynaya giriyorsun doğuma ve normal doğum sancısından daha az bi ağrın oluyor en fazla bi hafta da toparlanıyorsun,,, lütfen sezeryanı gözünde büyütme önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı❤