Kızlar 20+4 ikizlere hamileyim bugün tetanoz aşımın ilk dozunu aldım . Burda bir post okumuştum ondan galiba çok korkuyorum . Bebeklere bu aşının bir zararı olur mu acaba . Bir de tansiyonum 90-50 çıktı düşük yani sıkıntı var mıdır yarın doktora randevu aldım yine de içim rahat etmedi bebeklerimi görmek istedim .