Canım iki haftaya kadar normal ama 4 hafta gerilik normal değil bebeği besleyen plesentada bir sorun olabilir bence riskli bir gebelik uzmanına danis benim bebeğimde de 10 gün kadar gerilik oldu ben farklı bir doktora gorundum oda normal diyince için rahatladı sonra beslenmeme çok dikkat ettim düzeldi