Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin suyunun azaldığını ve plesanta damarında daralma oldugunu ögrendim ve hastaneye yatırıldım 2 gün tedaviden sonra sezeryana alınıcam moralim cok bozuk kimseye belli etmemeye calısıyorum 😣😣 dua edin bebeğime bişi olmasın