Hamileliğimin en başında vardı, senin haftalarında yani,birazcık yürüsem ya da sabit otursam falan çok ağrıyordu sadece sol kuyruk sokumum.Doktorum yüksek salgılanan progesteron hormonun tendomlarını genişlettiğini bundan normal olabilceğini söyledi.Zayıfsın spor geçmişinde yoksa bu ağırlar kaçınılmaz dedi.Ama benim geçti çok şükür 19 haftalık olmak üzereyim.Tabi yine çok çabuk yoruluyorum hemen belim ağrıyor zayıf olmama rağmen.Sanırım sonuna kadar geçmeyecek 🤷🏻♀️