ATLASSSSS 20. haftama yeni girdim. Hiç endişelenme bende gecen hafta yasadım senle aynı haftalardaydım o zaman , gittigimde bebegimin hareketinide hic hissetmemistim gittikten sonra hissetmeye basladım böyle cok can alıcı hareketler yok ama segirme kelebek ucması gibi hareketler ve cok sık olmaya basladı bugun sürekli hissediyorum bugune kadar gündüzleri cok sık hissetmiyordum.Akşam ve geceler daha yogun sekilde hissediyordum o yüzden sende endiselenme güzel anne en kısa zamanda hissedeceksin inşallah 🙏🏻😍