ebruSalgn Merhabalar 26+1 hamileyim kan degerlerim düşük çıktı 10.8 yazıyor benim gibi olan var mı nasıl normal düzeye getirebilirim ilaç kullanıyorum..
ipeksfr ebruSalgn doktorunuzla görüştünüz mü acaba. Belki ilaç değiştirir yada serum olarak verebilir.
Meleyim ebruSalgn Canım bende kansızdım sabah kahvaltısına pekmezli yag yapıyorum1gün arayla tavsiye ederim yap bence