Kızlar merhaba. 14 haftalık hamileyim, neredeyse her gün kokusuz, renksiz su gibi akıntım oluyor. Biraz çok olduğu için her seferinde altıma kaçırdım zannediyorum 🙈 doktorum akıntı bu dönemde fazlalaşabilir dedi ama yine de sizlere de sormak istedim, herkeste oluyor mu bu durum? 💦