Arkadaşlar 5 ay önce doğum yaptım. Kız bebeğim oldu. 41+2 de sabah hafif kanamam oldu sancım pek yoktu 1 saat sonra yine leke şeklinde kanamam oldu doktorumuzu aradık hemen hastaneye gittik, nst de sancım çıktı bebeğim çok geç gelmeye karar verdi bayağı stresli günler geçirdim normal doğum başladığı için çok şanslıydım ki önceki doktorum 16 gün öncesinden sezeryanla alalım demişti iyi ki beklemişim. 12 de doğumum başladı suni sancı verdiler sonra saat 17.50 de bebeğim dünyaya geldi o kadar saat boyunca inşirah suresini anlamını düşünerek okudum. "Her zorlukla beraber kolaylık vardır." Gerçekten sancı dayanılmaz hal aldığında tamamen duruyor Allah kolaylık veriyordu sonra yeniden sancı başlıyordu. Daima Allah'a sığınırım geçecek diye düşündüm bu bana güç verdi ve kızımı gördüğüm an bütün acıları unuttum. Zor bir lohusalık geçirdim bebeğim süt içiyordu ama sütüm azdı uyumuyordu bu yüzden mama verdim iyi ki vermişim yazık çocuk açmış. Yediklerime dikkat etmeye başladım bol sıvı aldım sütüm çoğalınca mamayı bıraktık bu 10 gün sürdü. Bu arada göğüslerim yara oldu göğüslerim açık gezdim lanolin krem sürdüm 4 günde tamamen geçti size tavsiyemiz mutlaka açık bırakin atlet bile değmesin. Çok terliyordum çok fazla atlet ve pijamaya ihtiyaç duydum terlemem 50 gün sonra geçti ve çok duygusaldım sakin olmaya çalışın. Bebeğin 40 ı çıkana kadar saatte bir veya en geç 2 saatte bir emirin gerekirse uyandırın ki sarılık olmasın. Ben kıyafet az almıştım yetmedi doğumdan sonra yine aldık. Göğüs pompası edinmenizi öneririm arada dışarıya çıkınca sütümü sağıp çıktım. Maalesef bebeğimde meme reddi var sağıp veriyorum 3 aydır. Dikişlerim 40 gün sonra tamamen iyileşti doğum sonrası epey kiloluydum ama vücut toparlanıyor dert etmeyin bebeğinize odaklanın vajina da toparlanıyor benim göbeğim kaldı ama korse kullanmadim diye olabilir bebegimi sütten kesince inşallah Spor yaparım o da kalmaz. Bu arada göğüslerim küçüldü 5 ayda neredeyse eski sütyenlerim olacak ama henüz eski formundq değil biraz sarktı zamanla daha mı iyi olur daha mı kötü olur bilmiyorum zaman gösterecek. Sadece sakin olun ve sabırlı olun size tavsiyem bu. Doktorum Malatyada İrfan Özer ve şiddetle tavsiye ediyorum. Çok ilgililer sadece hastane fazla hijyenik değil ama emin olun doktor için değer. Başka bir doktorum vardı ona kalsa çoktan sezeryan olmuştum İrfan bey normal doğum için beni destekledi gerçekçi konuştu ve ben beklemeyi seçtim. Bu arada bel ağrısı çektim kuyruk sokumu çok kötüydü bı kadının yanına gittim baktı kemiğini kaldırdı iyileşti. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz