pink01 elif00000 ben 14+5 im doktor 13 de kız diye tahmin yapmıştı 17+2 de kontrolüm var bakalim kesinleşicekmiş
Mamashark Ben de bugün tam 14’e girdim biz de öğrenemedik çarşamba günü gidicez bakalım görebilecek miyiz? 🤷🏼♀️🙃