Arkadaşlar 5+1hamileyim testte öğrendim ve randevu aldım Martin 2sine verdi doktor. Ama bnm sürekli bi girip çıkan agrılarım oluyor. Gece agrıyla uyanıyorum resmen. Arada bir keskin bi şekilde giriyor. Sizinde başıniza gln oldumu 🥺🥺❤️ paylaşırsanız çok sevinirim