35Beyza35 Berson hemen acile git bence yarında kendi doktoruna git. En doğru bilgiyi verirler şimdi yerleşme kanaması falan desem belki yanlış olur en iyisi doktora gitmek.
Berson Aysegulyeter adet kanaması gibi şimdi dr . Geldim düşük tehlikesi iğne ve hap verdi korkuyorum
Aysenes Bence doktora gitsen iyi bende ayni 5+5 kahverengimsi kanam oldu 1hafta surdu progestan fitil verdiler dusuk riski olabilir diye smdi kesildi altik.
Belislina Berson kuzenimdede aynısı oldu iğne hap verdi smdi çok şükür iyi Allah’ın izniyle korkmayın dikkatli olun
Aysegulyeter Berson korkma cnm Allahin izniyle bisey olmaz. O haftalarda ayni benimde adet gibi kanamam oldu bide ben tüp bebek hamilesiyim. 1 gun hastanede yattim suan 23 haftaligiz cok sukur. Bol bol dinlenmene bak.
Berson Kanamanın rengi kırmızı öyle lekelenme değil hatta ufak parçalar var iğnemi şimdi oldum ama korkuyorum işte bilgileriniz için tşk edrm kızlar 😔
Cicilibicili Berson canım benim parçalar dediğin pıhtıdır. Ve böyle kanaması olanlar var doktor önlemesi için iğne falan vermiş sen onları aksatmadan yap ve evde bol bol dinlen bu ara hassas çünkü. Allahın izniyle bişey olmıcak inşallah.
aysegulefe Bende 6+2 hamileyim.Benimde 3-4 damla kanamam oldu ama agrim yoktu zaten ertesi gün kontrol um vardı.doktoruma söyledim düşükle ilgili olabilir dedi progesteron verdi onu kullanıyorum bidaha olmadı çok şükür
Berson 35Beyza35 acil kendi doktoruma yönlendirdi zaten şükür iğnemi oldum ama kanamam yoğun olmasada devam ediyor tşkr edrm
Berson Aysegulyeter tşkedrm yatıyorum hep sizide allah kurtarsın sağ sağlim kucağınıza alın inşallah 🙏🏻