Adet günüm cuma yani 7siydi doktora gittim kan istedi 0.5 cikti umitsizlige kapildim ama yumurtlamami takip ediyordum 29ocakta yumurtlama gördüm ama suan adetim 3 gün gecikmede sabaha kadar da adet olmazsam yarin tekrar kan testi yaptircam adetim 4 gun gecmis olacak yumurtlamadan sonra da 14 gunum olacak varsa birsey cikar heralde artik degil mi? Yarinda bisey cikmazsa sokturucu alip kullanımayi dusunuyorum zaten 😔 hayatımda ilk kez bu kadar gecikti adetim