Gizemmmmmmkync rabbim hayırlı sonuçlar almanı nasip etsin kuzummm. Bende adeti bekliyorum 4 gün kaldı. Biosteron kullandım yumurtayı daha kaliteli yapmak için. Adet olunca doktorla görüşüp rahim filmi çektirip aşılama yaptırıcam. Biraz bahseder misin nasıldı. Ağrılı mı. Nasıl hissettin çok merak ediyorum