Resim ekleniyor mu bilmiyorum ama benim de aynı şekilde silikte olsa 2.çizgi vardı ama emin olamadım gidip kan testi yaptırdım. Eğer çalışmıyorsanız ve müsaitseniz sağlık ocağına giidp bi kan verin ve öğrenin derim. Yoksa hamile miyim değil miyim diye düşünmek insanı yoruyor:)