rknrdv Merhabalar 29+1 deyim dün geceden beri ara ara sancılarım oluyor tedirgın olmaya başladım normal mi acaba sizde de oluyor mu erken doğum belirtisi mi yoksa yalancı sancılar mı bunlar doktora da gtmedim
sukranaslier rknrdv bende 29+3 canım yalancı sancılarımız başladı artık dün gece bağırarak uykudan kalktım aniden bir giriyor 30 saniye 1 dakika falan sürüyor Sonra geciyor