Arkadaşlar merhaba herkese ,
20+4’teyim ve az önce kontrolden geldim .Doktor bebeğin organlarını uzun uzun inceledi ve çok şükür her şey normal dedi. Kendisine detaylı ultrasonu sordum yapılacak mı diye de , Bana bence gerek yok zaten detaylı bakıyorum , olumsuz bir durum olursa kendim yönlendiriyorum perinatoloğa dedi ama yaptırmak isterseniz de elbette yapabilirsiniz dedi.
Ne düşünüyorsunuz acaba bu konuda ? Detaylı ultrasonu yaptırmak şart mı ? bu konuda kafam karıştı