Daha 15 haftalık hamileyim ama insan düşünmeden edemiyor. Bir yandan diyorum onca para verme ama diyorum özelin ilgisi başka??devletten memnun olanda var çok kötü anılarla ayrılanda.Sancı odasında kalan eşi yanına giremeyen ilgilenilsin diye bakan? O yüzden şehir hastanesinde Yunus Emre de doğum yapan anneler fikir verebilirler mi?