irem-emir1308 Abartısız 3 gündür geçmek bilmeyen baş ağrısı yatıyorum ağrıyor kalkıyorum ağrıyo ve bugun baş ağrısıyla kasık bel ağrısıda var bugün rüya gördün onun etkisindeyim baş ağrım daha çok oldu
Emineangel irem-emir1308 ben tam 2.5 aydın haftanın 5 günü çekiyorum ağrıdan maalesef 😒 6. Aya giricez hala devam
masalsii irem-emir1308 valla benımde bazen cok ağrıyor hiç ilaç içmezdim ama dün gözümü açamadım ağrıdan doktorum parol içebilirsin demişti birane içtim hemen kesti boşuna ağrı çekiyormuşum o kadar ☹️
Alydemir irem-emir1308 merhaba aynısı bende de var acaba sünizlerim mi doldu diyorum sol tarafım ağrıyor kaşımın üstü felan . Bugün de çok fazla kasık ağrım var oda normal mi acaba bilgisi olan var mı 9+3 haftalık
irem-emir1308 Sinemneset ne bilim gözlerime vuruyo acaba gecede rüya gördüm daha çok ağrım oldu ya hanı ne bilim hastaneye gidiyorum böyle kontrole bebeğin gelişmiyor dedi ama kalp atısı herşeyi vardı öyle uyanınca ağrı başladı
Eda1231 Acile gidip parol serum yaptırabilirsin. Geçirmese bile hafifliyorsun. Bebeğim için istemiyorum dersen ağrıdan daha çok etkileniyorlar
Sinemneset irem-emir1308 stresten olmuş parol alın bir tane Uzanın gözünüzü kapatın ayetel kursi okuyun bide su için inşallah geçer ❤️💋
Eda1231 irem-emir1308 parol hamilelere öneriliyor zaten canım. Bebeğin ağrının stresinden daha çok etkilenir. Ben migrenim tutunca parol serum taktırıyorum acilde doktorumun önerisiyle tabiki. Ağrı başlayacak gibi olduğunda parol hap al dinlen bol bol su iç daha iyi olursun
Sinemneset irem-emir1308 yok parol veriyorlar zaten hiç bir şey olmaz çok hafif başka bir şey içmeyin sadece parol
Kelebenk Alydemir ilk haftalarda kasik bel agrisi cok oluyor canim. Bas ağrısıda oluyor Vucut alismaya calisiyor sanirimm.zeynep sensoyu sanada oneririm
Kelebenk irem-emir1308 canim benim migrenim var parol fln asla hafifletmez o yuzden almiyorum.ilk aylarda gercekten bas cok agriyor. Bol su tuket. Zeynep sensoyun bas ağrısı icin yoga dersi var. Youtubedn bi bak istersen cok iyi geliyor. Bi arkadasinda ağrısıı hic geçmiyordu. Onada iyi gelmisti.
AyaYlmazYldrm irem-emir1308 cnm bas agrisi hamilelikte 5 kata cikiyor 3 gndur bende ayni durumdayim birazda grip gibiyim lo yuzden parol iciyorum sabah aksam
Zynpml irem-emir1308 gecmiş olsun bende 4 aydır sık sık cekiyorum baş ağrısı, arada migrenim de tutuyor ne kadar zor biliyorum. Allah sifa versin ama ilaç kullanmadığım için dayanamıyorum bazen 😞