Deda banada vermedi. 110 çıktı değerim hamilelikte b12 iğnesi hapı önermiyorum dedi ama neden diye sormadım zaten o dakika stresliydim. Kanımda çok düşüktü. Son iki haftadır ilaç, yemek takviyesi ile kanımı 7 den 10 a çıkarttım. İlaç dediğim kan ilacı ve decavit