Merhaba arkadaşlar
38+5 haftalık hamileyim. Bir cm açılmam ve rahimde yumuşama var. Bebek normal dogum pozisyonunda. Çatım da iyiymiş. Sizce normal doğurur muyum, az kalmış mıdır? Çok heyecanlıyım. Doktorum tavsiye ettigi için her gün ahududu yaprağı çayı içiyorum. İlişki her gün olması için dikkat ediyorum. Arada yürüyüş yapıyorum. Hurmaya da başladım. Sizce olur mu :) sezeryan beni çok korkutuyor.