Furkansehla kullanın tabi ki. Sakın kullanmamazlık yapmayın bende de çkmıştı post açmıştm suyu azalıp erken doğum yapmak zorunda kalanlar vardı enfeksiyon yüzünden. Doktorum da söyledi, erken doğuma neden olur olmasa bile bebek doğduktan sonra nefes darlığı hırıltı vs yaşar dedi. Mutlaka kullanın geçmş olsun 🌼