Herseyimoldun Kızlar çarşamba günü 41 haftalık oluyoruz ama ne sancı ne başka bişey yok sizde durumlar nasıl?@
begumseker Herseyimoldun çarşamba günü 40 oluyorum ben de. Açılma yok sancı yok hiç bişey yok :) hayırlısıyla gelsinler inşallah zamanlarını bekliyorlar demek ki👼🏻