Ben dün Avent in ortodontik 2 li emziğini aldım. Biberonunu da alacaktım. Ama Nuk arasında kararsız kalınca mağazadaki kız anne göğüs ile uyumlu ve gazı dışarı çıkaran deliği var ve ağız yapısının doğru gelişimi için daha iyi dedi ve yarı fiyata Nuk cam biberon aldım. Emzikte çok kararsız kaldım . Bir de Nuk gece emzigi mi alsam gerek var mı sizce? Bir de küçücük su için biberon almalı mıyım?