Kızlar İnternette sepet beşik arayışındayım, sanırım 2 türlüsü var 0-12 ay ve 0-24 ay olanı.
Benim evim küçük park yatak ayrıyetten alıcam ama yeni doğduğunda yine de sepet beşik olsun istiyorum. Park yatağı 1.5 yaşından sonra kullanırım dedim ya da bi yere gidersek yanımda götürürüm tatil vs.
Sepet beşik yorumların da 5 aya kadar zor yatıldığını görmüştüm. Ama bu beşiklerin içi geniş olanı yok mu ya gözünüzü seveyim bi el atın bana😂😂