Kızlar 4 yıldır evliyim sadece 1 kez düşüğüm oldu gebe kalamıyorum polikistik over var bende bugün idrarımda yanma şikayetiyle doktora gittim adetime 1 hafta var doktor 32 santim bişe var ama yumurta değil rahmin de kalın belki hamilesin dedi sizce o gördüğü ney hamilelikte böyle mi oluyor bilen var mı