Yenianne_ Eken aynen doktor cok iyi canım ya bende baska memleketteyim de konyaya doguma gitmeyi düşünüyorum
Yenianne_ semiyec doktor cok iyidr hastanedeki hemsireler sıkıntılıymis heralde medova o aklimi karistirdi dogum yapan biri olsaydi net bisey söyleyebilirdi belki😏