MrvTp92 sumosgoksu valla ben 4 gün geçtiğinde hassas test yapmıştım 2. Çizgi çıkmamıştı 15 gün geçince yaptığımda Silikti çizgi. Geç döllenmeymiş o yüzden.
Hanifee1273 sumosgoksu ucuzda da çıkıyor farketmez fiyatları . Maalesef yok gibi görünüyor gönlüne göre olsun
Handetunay sumosgoksu canim bende adetime 5 gün varken aynı bu testle yapmistim silik cizgi cikmisti gebelik varmis. Ama sanki yok gibi gorunuyor suan
Tuqceee33 sumosgoksu gebelik yok canm ucuz pahalı fark etmiyor bozuk olmadıkça, ben adetim 2 gün geçti yaptım hemen çıktı adetinin geçmesini bekle bir daha yap🥰
Sinemneset sumosgoksu adetten 4 gün önce erken testte bile çıkmıyor hayal kırıklığı oluyor adet geçince deneyin