Anayimana merhaba canım , bugün kontrolüm vardı, hastaneden geliyorum da . doktoruma detaylı ultrasonu sordum ve bence çok gerekli değil zaten bebeğin tüm organlarına , ayrıntısına bakıyoruz. her hangi kötü bir durum olsaydı ben yönlendirirdim ama her şey normal dedi ama illa yaptırmak isterseniz de yaptırabilirsiniz nasıl isterseniz dedi bana. kararsız kaldım yaptırsam mı yaptırmasam mı