Kızlar gece 4 te mideme birşey oturdu.bir alev bir ter basti beni sicrayarak uyandım yerimden kalkamaz oldum.gozumden yaşlar geldi terliyorum üstelik birden tutuldum sanki. ALLAHIM AL CANIMI BU NE DEDİM. o derece ...Hemen eşimi uyandırıp renniemide ilacı vardı onu aldim ama görün yerlere yattım. Asla mide yanması ekşimesi değil di. ICIME BIRSEY OTURDU CANLI CANLI ETIMI CEKTILER tarifsiz bir acı . Doktora gidelım dedi eşim ama rennie alınca saplanmalar azalınca dedim hemen telaş olmayalım diye. Hâlâ devam ediyor batması geçti. Mide krampi diye okudum internette ama böyle yasayan var mı nedır?