Kızlar ben 5 ay önce kürtaj oldum 6 haftalık fetal kayıpdan dolayı hem kalp atımı yoktu hemde kese bozukluğu vardı zehirlenirsin almamız gerek dediler acı zulüm geçti başımdan bi şekilde. Şimdi 5 ay dinlendim doktorumun yönlendirmesi üzerine tekrar gebelik düşünüyorum bu ay korunmadık. Yumurtlama günümden 1 gün önce, yumurtlama günümde ve 1 gün sonra birleşme oldu 3 gün boyunca. O günden beride yani 5 gün oldu kasık ağrısı oluyo böyle sızlıyor karıncalanıyo hiç başıma gelmezdi böyle bişey 1 yıl 5 aylık evliyim bu arada. Üşütmedim de öyle sıkıntım yok şuan ama başına böyle gelipte hamile olan varmı aranızda benim adetime 9 gün kaldı şuan.