Ozge_g ona hiç gitmediğim için bişey diyemeyeceğim ama dediğim gibi doktorumdan memnunum deneyebilirsin içine hangisi sinerse bizim doktorumuz normali çok destekleyen bi doktor sen sormadan o söylenmesi gerekeni söylüyor pek konuşmaması dolayısıyla belki sizi tatmin etmeyebilir ama bi görünün derim