Kızlar selam Allah’ın izniyle haftaya 7 aylık olacağız 🙏🏻 dün heyecandan dayanamayıp (erken mi bilmiyorum) bir kaç zıbın ve takım aldık. Malum onların güzel bir temizliğe ihtiyacı var :) temizlenip ütülenip hazır hale gelecekler. Siz, yani bu aşamalardan geçmiş anneler hangi deterjanla yıkadınız kıyafetleri, hangisi daha iyidir, yardımcı olabilir misiniz (bebek deterjanları olduğunu gördüm ve kafam karıştı)