Gmzsertkaya Arkadaşlar iki hastane hakkında bilgisi olan giden memnun kalan veya kalamayan yardımcı olabilir mi tecrübelerinize ihtiyacım var ☺️
Meslina06 Gmzsertkaya eğer keçiörende ki medisis aşırı ilgililer Esra Aktepe yani çok fazla memnun kaldım çok fazla
Kismett Eliftufan evet memnun kaldi cok ilgilenmis. Kuvezde kaldi yegenim cok iyidi doktorlar hemsireler dedi.
zhrszcylcn Eliftufan demirhayat iki can özel sağlık sigortası yaptırıp gittim ben hastanenin fiyatını bilmiyorum yani
Elif578 Miniminikuss biz yılbaşından önce aldık 5200 Tl ye askeri personel indirimiyle normalde 5600 dü yılbaşından sonra zam gelcek demişlerdi şimdi 6000 leri bulmuştur
Nhl0606 Bende ortadoğuya gidiyorum zeynep hanıma paket aldım aşırı memnunum görümcemde o hocada doğum yaptı oda çok memnun kaldı medisis baya pahalı fiyat verdi o yzden tercih etmedim
Haticedemirer Bende ortadoğuya gidiyorum 5.500 paket aldık şimdilik memnununum inşallah öyle devam eder doktorumuz Hasan kafalı ben aslında Dr Pınar hanımın iyi olduğunu duymuştum bu doktorumuzda iyi
zeynep_2020 Ben Keçiören medisise gidiyorum ve çok memnunum paket aldım ilgi alaka temiz ortam herşey mükemmel doktorum uzun uzun muayenemi yapar sohbet faln insanın doktorunun yanında rahat olmasıda önemli