Gsmlc canım merhaba bende aynı şekilde birşey yaşadım,karnımda sertlik olup sonra gevşiyodu hatta ben doktorla ultrason muayenesindeydim yine oldu hocam bu normal mi bana olmaya başladı dedim hayır bunlar sancı dedi dur bakalım rahim ağzı uzunluğuna falan dedi biraz detaycı doktorum içi rahat etmedi alttan muayene etti sıkntı yok.Ama bak bunlar sancı yalancı sancılar da olabilir haftamız erken ama önlem amaçlı eğer 5-6 kereden fazla olursa ve olma sıklığı kısalırsa hemen gel gece olursa acile git dedi.Neyse ben salı günü falan doktora muayene oldum , cuma günü de 32 hafta olcaktı gel nstye baglayıp sancı çıkarsa çalışamaz raporu veririm sende dinlenirsin dedi velhasıl kelam hiçbir belirtim yoktu cuma günü kalktım işe gittim o salıdan cumaya kadar kasılmaları saydım 2-3 kere oldu günde azaldı yani dikkat ettim.Cuma günü saat 4 de randevum vardı nst ye falan gircektim sabah 10.30 da suyum geldi az az acilen hemen doktoruma gittim ve maalesef sancım 120 üzerinde ve ben hiçbirşey hissetmiyorum alttan muayene etti açıklık 5 cm e yakn bende tık yok acil sezeryana alındım 31+5 de doğum yaptım bebeğim küvezde şu an burdan böyle postların hepsine uzun uzun yazıyorum önleminizi alın yani en ufak bi farklılık sıkıntıda gidin burdan yorumlara falan bakmayın herkesin yapısı durumu farklı bende hiç hissiyat yok 5 cm açıklık bu çok tuhaf :(